- Деталі
-
Опубліковано: Понеділок, 07 лютого 2022 10:18
Інноваційні процеси є механізмом інтенсивного розвитку кожного закладу освіти. Впровадження моделей інновацій є результатом поширення передового педагогічного досвіду як педагогічних колективів, так і окремих учителів закладів освіти району.

Головними особливостями інноваційної педагогічної діяльності О. Смотрової, учителя Скандинавської гімназії, Л. Дем'яненко, учителя школи № 217, є особистісний підхід, творчий характер, стійка мотивованість на пошук нового в організації освітнього процесу. Уроки англійської мови вчителів – це навчання в режимі комунікацій та діалогу, під час яких відбувається взаємодія учасників освітнього процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв’язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей кожного учня. Учителі впевнені, що якісна мовна підготовка учнів неможлива без використання сучасних інноваційних технологій.
Учитель початкових класів гімназії № 237 А. Матюшенко значну увагу в своїй педагогічній діяльності приділяє прийомам зворотного зв'язку (рефлексії). А. Матюшенко вважає етап рефлексії однією із обов’язкових умов створення розвиваючого середовища на уроках у початкових класах. Рефлексія емоційного стану, рефлексія діяльності та змісту навчальної діяльності – постійно у центрі уваги А. Матюшенко.