19 | 07 | 2019

Інклюзивно-ресурсний центр № 2 Дарницького району м. Києва

адреса: вул.Ю.Пасхаліна, 6/5, м.Київ, 02096

тел.: 096-286-01-34

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

години прийому: 

пн - пт

09.00-13.00

14.00-17.00


Для первинного подання заяви щодо проведення комплексної оцінки розвитку дитини потрібно мати при собі документи: паспорт одного з батьків, свідоцтво про народження дитини, медичну картку (форма112/0), індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (в разі інвалідності).

Команда педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного-центру №2 Дарницького району м.Києва: 

вчителі-логопеди, практичні психологи, корекційні педагоги.

Інклюзія - це включення дітей з обмеженими можливостями в звичайні групи або класи загальноосвітніх закладів (дитячі садки, школи)  в колектив однолітків загального розвитку.

Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх закладах, які знаходяться за місцем проживання, дозволяє створити умови для їхнього проживання та виховання в сім`ї, забезпечити постійне спілкування з однолітками і, таким чином, сприяє ефективному вирішенню проблем їх соціальної адаптації та інклюзії у суспільство.

Під інклюзивним розвитком ми розуміємо включення дітей з особливими освітніми потребами в соціально розвиваючу (корекційну) діяльність, при якій, з одного боку, забезпечуються права дітей, а з іншого, - їх соціальна активність. Результатом інклюзивного розвитку є не тільки високий рівень психічних функцій, а й формування толерантності у дітей загального розвитку по відношенню до однолітків з обмеженими можливостями. Інклюзія допомагає розвивати у здорових дітей терпимість до психічних або фізичних недоліків однолітків, почуття взаємодопомоги і прагнення до співробітництва. Інклюзія сприяє формуванню у дітей з особливими освітніми потребами позитивного відношення до однолітків і адекватної соціальної поведінки, а також більш повної реалізації потенціалу розвитку у вихованні та навчанні. Інклюзивна освіта реалізує забезпечення рівного доступу до отримання тої чи іншої освіти і створення необхідних умов для досягнення успіху в освіті всіма дітьми.

Коли є необхідність звернутись батькам в інклюзивно-ресурсний центр для проведення комплексної оцінки розвитку дитини?

  • Ваша дитина росте, але ви почали помічати , що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів, зокрема:

- дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутись до іграшок, хапати їх, захлиналась при смоктанні, не вміє пережовувати їжу, із запізненням навчилась сидіти, повзати, ходити;

- до 3-х років у дитини не з'явилось мовлення, дитина спілкується, або не спілкується за допомогою жестів, частинок слів;

- дитина не може гратися з іграшками, лише іноді якась яскрава іграшка на короткий час може привернути увагу дитини, але не на довго;

- дитина неуважна, не слухає казки, не розуміє їх змісту, не запам'ятовує коротенькі віршики;

- у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний, або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій

- Ви бачите ці особливості своєї дитини, але у вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як всі;

  • якщо Ваша дитина навчається в школі:

- і має труднощі в засвоєнні освітньої програми та навчальних предметів;

- педагоги скаржаться, що в дитини є труднощі в навчанні та спілкуванні з однолітками, прояви агресивності;

- дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу;

- дитина, на Ваш погляд , надто рухлива, або навпаки , довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.

В такому випадку ви можете звернутись за консультацією до інклюзивно-ресурсного центру, а за необхідності і подати заяву на проведення комплексної оцінки розвитку (КОР).

Інклюзивна освіта:

  • визнає, що всі діти можуть навчатися;
  • працює над покращенням освітніх структур, систем і методик для забезпечення потреб всіх дітей;
  • є частиною великої стратегії по створенню інклюзивного суспільства;
  • є динамічним процесом, який постійно в розвитку.

У цієї форми освіти багато переваг:

  • впевненість дитини в собі;
  • спілкування з однолітками;
  • виховання чуйності та розуміння у дітей без особливостей в розвитку;
  • адаптація та інтеграція в суспільство;
  • повноцінна освіта;
  • розуміння суспільством проблем людей з  інвалідністю.
ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ

Останні документи

Наказ управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації № 119 від 23.04.2019 Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Наказ управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації № 119 від 23.04.2019 Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Наказ ДРДА № 50 від 15.02.2019 Про відповідальність керівників щодо проведення обов'зкових медичних оглядів працівників закладів освіти району

Наказ ДРДА № 50 від 15.02.2019 Про відповідальність керівників щодо проведення обов'зкових медичних оглядів працівників закладів освіти району

Розпорядження ДРДА № 88 від 18.02.2019 Про закріплення за закладами загальної середньої освіти Дарницького району міста Києва територій обслуговування

Розпорядження ДРДА № 88 від 18.02.2019 Про закріплення за закладами загальної середньої освіти Дарницького району міста Києва територій обслуговування

Додаток до розпорядження ДРДА № 88 від 18.02.2019

Наказ № 31 від 11.02.2019 Про перенесення робочих днів у 2019

Наказ № 31 від 11.02.2019 Про перенесення робочих днів у 2019

Наказ РУО № 493 від 10.12.2018 Про проведення конкурсу на вакантні посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру № 2 Дарницького району м. Києва

Наказ РУО № 493 від 10.12.2018 Про проведення конкурсу на вакантні посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру № 2 Дарницького району м. Києва

Наказ від 05.09.2018 № 366 "Про призупинення функціонування дошкільного навчального закладу "Монтессорі-сад"

Наказ від 05.09.2018 № 366 "Про призупинення функціонування дошкільного навчального закладу "Монтессорі-сад"